W związku z dokonaniem w dniu 15.07.2011 r. oceny wniosków o dofinansowanie operacji w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, oś 4 LEADER, działanie 4.1/413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju, tj. na
operacje, które nie odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach Osi 3, ale przyczyniają się do osiągnięcia celów tej osi, tzw. małych projektów serdecznie zapraszam na Posiedzenie Rady „Między Prosną a Wartą” – Lokalna Grupa Działania, którego celem będzie rozpatrzenie odwołań od decyzji Rady. Posiedzenie odbędzie się w dniu 29 lipca 2011 r. (tj. piątek) o godz. 9.00 w siedzibie „Między Prosną a Wartą” – Lokalna Grupa Działania w Wieruszowie, ul. Rynek 1-7, sala nr 27 (tzw. sala sesji).
W przypadku, gdy do biura „Między Prosną a Wartą” – Lokalna Grupa Działania nie wpłyną żadne odwołania zostanie Pan/i poinformowany/a telefonicznie o odwołaniu planowanego posiedzenia.
W razie niemożności uczestniczenia w posiedzeniu organu decyzyjnego, jego członek jest zobowiązany zawiadomić o tym fakcie biuro LGD na 2 dni przed terminem posiedzenia, w szczególnie uzasadnionych przypadkach w momencie rozpoczęcia posiedzenia organu decyzyjnego.
Proponowany porządek obrad:
- Powitanie.
- Stwierdzenie prawomocności posiedzenia na podstawie podpisanej listy obecności.
- Przyjęcie porządku posiedzenia.
- Wybór sekretarza/sekretarzy oraz protokolanta Posiedzenia Rady.
- Ponowne omówienie wniosków o przyznanie pomocy, co do których zostały złożone odwołania
- Dyskusja, ponowne rozpatrzenie wniosków oraz podjęcie decyzji.
- Wolne głosy i wnioski.
- Zakończenie.