Uwaga. 
Podmioty ubiegające się o wsparcie muszą posiadać numer EP - numer identyfikacyjny nadany przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR).
Podmioty z Powiatu Wieruszowskiego numer uzyskają w Wieruszowie ul. Kępińska 1.
Podmioty z Gminy Klonowa numer uzyskają w oddziale Agencji w Sieradzu ul. Warneńczyka 1.


Wnioski rejestrowane będą dopiero po otwarciu naboru. Przed otwarciem naboru można logować się na stronę PUE i zapoznać się z formularzem służącym do składania wniosków (można tworzyć wersję roboczą). Jednak nie należy wniosku wysyłać, gdyż nie powoduje to zarejestrowania wniosku, a może skutkować utratą wersji roboczej.


Po wysłaniu wniosku na platformę PUE ARiMR należy koniecznie poinformować o tym fakcie Lokalną Grupę Działania za pośrednictwem poczty lgd.wieruszow@wp.pl, podając datę wysłania, nazwę wnioskodawcy oraz tytuł wniosku.

Zamknij to okno

×

Otwórz ponownie informację wstępną - otwórz


Ogłoszenie o naborze 3/2025

"Między Prosną a Wartą" - Lokalna Grupa Działania
w uzgodnieniu z Zarządem Województwa Łódzkiego
ogłasza nabór wniosków o wsparcie nr 3/2025
(numer przedmiotowy prezentowany w PUE: 575 374)
w ramach
wdrażania Lokalnej Strategii Rozwoju realizowanej przez "Między Prosną a Wartą" - Lokalna Grupa Działania w ramach Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023–2027
dla interwencji I.13.1 LEADER/Rozwój Lokalny Kierowany przez Społeczność (RLKS)
– komponent wdrażanie LSR

Przedmiot naboru wniosków o wsparcie:
„Poprawa dostępu do małej infrastruktury publicznej”

Nazwa przedsięwzięcia LSR: "Przedsięwzięcie 3.2. Rozwój infrastruktury innej niż rekreacyjna służącej poprawie jakości życia mieszkańców."
I. Podmioty uprawnione do ubiegania się o wsparcie na wdrażanie LSR 2023–2027 w zakresie „Poprawa dostępu do małej infrastruktury publicznej”:
  • o pomoc mogą się ubiegać jednostki sektora finansów publicznych oraz organizacje pozarządowe z obszaru objętego LSR, które posiadają numer EP – numer identyfikacyjny nadany w trybie przepisów o krajowym systemie ewidencji producentów, ewidencji gospodarstw rolnych oraz ewidencji wniosków o przyznanie pomocy.

Szczegółowe warunki jakie musi spełniać wnioskodawca określa Regulamin naboru wniosków będący załącznikiem do ogłoszenia.

II. Termin, miejsce oraz forma składania wniosków o wsparcie.

Termin składania wniosków o przyznanie pomocy rozpoczyna się 3 listopada 2025 roku o godz. 00:00 i kończy się 17 listopada 2025 roku o godz. 23:59.

Wnioski o przyznanie pomocy należy składać za pomocą systemu teleinformatycznego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) poprzez Platformę Usług Elektronicznych ARiMR (PUE), który jest dostępny pod adresem: https://epue.arimr.gov.pl/pl/strona-glowna. W przypadku złożenia wniosku za pomocą PUE, wniosek zostanie przesłany do LGD do realizacji. O terminie złożenia wniosku decyduje data i godzina złożenia wniosku przez PUE. Potwierdzeniem złożenia wniosku jest Urzędowe Potwierdzenie Odbioru (UPO), które jest wysyłane przez system PUE na adres e-mailowy wnioskodawcy.

III. Miejsce publikacji regulaminu naboru wniosków o wsparcie.

Regulamin naboru wniosków o przyznanie pomocy Nr 3/2025 opublikowany został na stronie internetowej: www.lgd-wieruszow,pl w zakładce „Ogłoszenia o naborach”.

IV. Dane do kontaktu.

„Między Prosną a Wartą” – Lokalna Grupa Działania
ul. Ludwika Waryńskiego 14, 98-400 Wieruszów
adres e-mail: lgd.wieruszow@wp.pl
numer tel.: 669 457 329

Data publikacji ogłoszenia: 17.10.2025 r.


Załącznik do ogłoszenia: Regulamin naboru wniosków o przyznanie pomocy z zakresu poprawa dostępu do małej infastruktury publicznej -  otwórz


Załączniki do regulaminu:

1) Lokalne kryteria wyboru - otwórz

2) Formularz umowy o przyznaniu pomocy - otwórz

    Załączniki do umowy o przyznaniu pomocy

  • Zestawienie rzeczowo-finansowe - otwórz
  • Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - otwórz
  • Wykaz działek ewidencyjnych, na których realizowana będzie operacja trwale związana z nieruchomością - otwórz

3) Wykaz załączników do wniosku o przyznanie pomocy - otwórz

4) Formularze załączników do wniosku o przyznanie pomocy (Zgodnie z wykazem załączników do wniosku o przyznanie pomocy)

  • Załącznik nr 1 Oświadczenie właściciela lub współposiadacza nieruchomości otwórz
  • Załącznik nr 2 Oświadczenie o kwalifikowalności VAT otwórz
  • Załącznik nr 3 Szczegółowy opis zadań wymienionych w Zestawieniu Rzeczowo Finansowym otwórz
  • Potwierdzenie niekomercyjnego charakteru operacji otwórz
  • Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Lokalną Grupę Działania otwórz
  • Uzasadnienie zgodności z lokalnymi kryteriami otwórz

5) Instrukcja do wniosku o przyznanie pomocy - otwórz

6) Pomocniczy załącznik do instrukcji do WoPP - otwórz

7) Wykaz załączników do wniosku o płatność - otwórz


Uwaga!

  • Przed wypełnieniem formularza wniosku należy zapoznać się z Instrukcją do wniosku o przyznanie pomocy,
    która stanowi załącznik nr 5 do Regulaminu, a także z Informacjami pomocnicznymi dla wnioskodawców (link poniżej).
  • Wnioskodawcy planujący realizację przedsięwzięć wymagających pozwoleń, zezwoleń lub decyzji (w tym prac budowlanych)
    powinni zapoznać się z Pomocniczym załącznikiem do instrukcji do WoPP, który stanowi Załącznik nr 6 do Regulaminu.

Informacje pomocnicze dla wnioskodawców - otwórz

Otwórz ponownie informację wstępną - otwórz